Szacunkowe dane wskazują, że w ciągu kilku tygodni od wybuchu epidemii i wprowadzenia obostrzeń w sprzedaży detalicznej udział eCommerce w obrotach handlu wzrósł z 13% do ponad 50%.
W związku z tak dużym ruchem zakupowym w eCommerce, wzrost obrotów obciążył obsługujące branżę wiodące firmy logistyczne (DPD, DHL, UPS, Fedex, Inpost, Poczta), i pociągnął za sobą znaczne trudności w terminowej realizacji dostaw.
Odpowiadając na to wyzwanie Planet B2B dostarczyła swoim Klientom narzędzia rozszerzające możliwość integracji z systemami logistycznymi również na mniejsze firmy kurierskie, z pomocą których udało się obsłużyć szybko wzbierającą falę zamówień.
Nowe integracje automatycznie pojawiają się w panelu sprzedaży w Planet B2B a podpisanie umowy z firmą logistyczną odbywa się w formie elektronicznej.
Firmy logistyczne, które chcą zaoferować obsługę użytkowników platformy Planet B2B, mogą zarejestrować się bezpłatnie, wprowadzając zakres geograficzny obsługiwanych dostaw oraz cennik usług.