Subskrypcje to popularny i wieloletni model biznesowy. Korzystamy z niej na co dzień, płacąc za telefony komórkowe, internet czy prenumeratę czasopism. W ostatnich latach model abonamentowy zaczął skutecznie działać także w innych dziedzinach naszego życia, zamieniając potrzebę posiadania w znacznie wygodniejszy, nieograniczony dostęp do usług i szybsze, regularne dostawy towarów.
Model subskrypcyjny, znany również jako model subskrypcyjny, zapewnia dostęp do określonych produktów i usług poprzez wnoszenie regularnej, cyklicznej opłaty abonamentowej. Abonamenty objęły już niemal każdą branżę i większość z nas korzysta przynajmniej z jednego serwisu oferującego w ten sposób swoje usługi lub produkty. Najpopularniejszymi przykładami są serwisy muzyczne, takie jak Spotify czy filmy, wyprzedzane przez Netflix.
Popularność modelu abonamentowego szybko rośnie, a zainteresowanie tym rozwiązaniem rośnie z roku na rok. Może czas poświęcić mu więcej uwagi? W tym artykule poznasz główne zalety modelu subskrypcyjnego.